Warszawa, dn. 02.01.2024 r. Szanowni Państwo. Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej odnowienia subskrypcji na oprogramowanie ZenDesk Professional Suite. ZAKRES ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZY: 1. Subskrypcja 40 licencji na oprogramowanie ZenDesk Suite Professional oraz świadczenie usługi w oparciu o model SaaS, na okres 24 miesięcy. Oprogramowanie jest dostarczane przez ZenDesk Inc., Delaware Corporation z siedzibą pod adresem 989 Market Street, Suite 300, San Francisco, CA 94103 (dalej: ZenDesk), a Usługa wsparcia technicznego i rozliczenie tej Usługi dokonywane jest przez Wykonawcę działającego jako autoryzowany pośrednik sprzedaży oprogramowania i usług świadczonych przez ZenDesk Inc., Delaware Corporation. 2. Świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres obowiązywania 40 licencji. Wsparcie techniczne świadczone przez certyfikowanych konsultantów w modelu omnichannel - wsparcie merytoryczne bez konieczności dostępu do instancji Klienta - usługa świadczona od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00 za pomocą zgłoszeń do systemu zgłoszeń Wykonawcy, za pomocą dedykowanej skrzynki email dostarczonej przez Wykonawcę oraz zgłoszeń za pomocą połączeń telefonicznych na dedykowaną infolinię Wykonawcy. Osoby do kontaktu: - Mariusz Kołodziejewski, mkolodziejewski@pfron.org.pl, 22-50-55-212 - Paweł Pijanowski, ppijanowski@pfron.org.pl, 22-50-55-176 Z uwagi na obowiązującą Ustawę sankcyjną zwracamy się z prośbą o uzupełnienie i podpisanie załączonego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dalej jako „ustawa sankcyjna”. Podstawa prawna art.7 ust. 9 Ustawy sankcyjnej. Oświadczenie należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w przypadku dokumentu elektronicznego) lub złożyć podpisany skan przez osobę umocowana przez Wykonawcę. Informacje cenowe prosimy przesłać drogą elektroniczną w formacie PDF - na adresy e-mail: mkolodziejewski@pfron.org.pl, ppijanowski@pfron.org.pl do końca dnia 12.01.2024 r. Waluta, w której prosimy złożyć oferty to PLN. Sposób dostawy: elektroniczna dostawa wraz z potwierdzeniem wykupienia subskrypcji na oprogramowanie Zendesk na okres 24 kolejnych miesięcy od dnia zakupu, na adres email informatyka@pfron.org.pl Forma dostawy: dostawa elektroniczna Forma płatności: Należność uregulujemy przelewem w terminie 21 dni od dnia podpisanego przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń oraz otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Prosimy o wystawienie faktury VAT na: Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa NIP 525-10-00-810 Zapytanie ofertowe wartości zamówienia nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących realizacji zamówienia. PFRON może unieważnić zapytanie/szacowanie na każdym etapie, bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania PFRON nie ponosi kosztów postępowania poniesionych przez oferenta. W temacie przesyłanej wiadomości - proszę nie wpisywać np. OFERTA, PROMOCJA etc. (ze względu na filtr antyspamowy). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: * Administratorem danych osobowych jest Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, telefon 22 50 55 500 * Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: adres: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, e-mail: iod@pfron.org.pl * Dane przetwarzane są: 1) w celu zawarcia i wykonywania łączącej Zamawiającego i Wykonawcę umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1b) RODO, 2) po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania, * Posiada Pani/Pan prawo do 3) dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących; 4) sprostowania danych osobowych; 5) usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO; 6) ograniczenia przetwarzania; 7) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; 8) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 9) wniesienia skargi do organu, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * Podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.