informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Praktyki studenckie z zakresu obsługi incydentów (I linia wsparcia)

Praktyki studenckie w Departamencie ds. Teleinformatyki – Wydział ds. systemów

Wymagania wobec kandydata

  • Podstawowa wiedza w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji biurowych
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze IT
  • Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziome B2, w tym umiejętność czytania dokumentacji technicznej

Wymagania pożądane wobec kandydata

  • Umiejętności administrowania systemem operacyjnym Windows i Mac
  • Znajomość zagadnień związanych z pakietem Office 365
  • Znajomość narzędzi typu Issue tracker
  • Znajomość zagadnień związanych z Active Directory

Zakres zadań do realizacji

  • Obsługa I linii wsparcia dla incydentów związanych ze stacjami roboczymi, urządzeniami peryferyjnymi, oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi wraz z ewentualną eskalacją incydentów do wykonawców usługi utrzymania
  • Udział w analizie skutków Incydentów oraz w procesie Zarządzania Problemem na poziomie Departamentu ds. Teleinformatyki
  • Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych, aktualizacja oprogramowania stacji roboczych oraz terminowa wymiana materiałów eksploatacyjnych
  • Przygotowywanie i realizacja wniosków o zakup oraz realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Departamentu ds. Teleinformatyki i innych jednostek organizacyjnych Funduszu

Zapewniamy

  • Możliwość realizacji praktyki w dynamicznym, doświadczonym zespole
  • Interesujące, ambitne wyzwania
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi IT
  • Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy m.in. z obsługi incydentów i zgłoszeń
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę
  • Możliwość realizacji praktyk w trybie hybrydowym
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze państwowym

Wymogi formalne

  • Skierowanie z uczelni na praktykę
  • Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków

Możliwość aplikacji na praktykę

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: praktyki.pfron@pfron.org.pl z tytułem: „Praktyka studencka IT”,
  • za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z tytułem: „Praktyka studencka IT”, na adres Biura PFRON: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa,
  • bezpośrednio do kancelarii Biura PFRON od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 w zamkniętej kopercie z tytułem: „Praktyka studencka IT”.

Dane kontaktowe

Informacje merytoryczne dotyczące przebiegu praktyk: 

Informacje dotyczące dokumentacji: