Praktyki studenckie z zakresu obsługi incydentów (I linia wsparcia)
Praktyki studenckie w Departamencie ds. Teleinformatyki – Wydział ds. systemów
Wymagania wobec kandydata
- Podstawowa wiedza w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji biurowych
- Zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze IT
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego na poziome B2, w tym umiejętność czytania dokumentacji technicznej
Wymagania pożądane wobec kandydata
- Umiejętności administrowania systemem operacyjnym Windows i Mac
- Znajomość zagadnień związanych z pakietem Office 365
- Znajomość narzędzi typu Issue tracker
- Znajomość zagadnień związanych z Active Directory
Zakres zadań do realizacji
- Obsługa I linii wsparcia dla incydentów związanych ze stacjami roboczymi, urządzeniami peryferyjnymi, oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi wraz z ewentualną eskalacją incydentów do wykonawców usługi utrzymania
- Udział w analizie skutków Incydentów oraz w procesie Zarządzania Problemem na poziomie Departamentu ds. Teleinformatyki
- Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych, aktualizacja oprogramowania stacji roboczych oraz terminowa wymiana materiałów eksploatacyjnych
- Przygotowywanie i realizacja wniosków o zakup oraz realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Departamentu ds. Teleinformatyki i innych jednostek organizacyjnych Funduszu
Zapewniamy
- Możliwość realizacji praktyki w dynamicznym, doświadczonym zespole
- Interesujące, ambitne wyzwania
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi IT
- Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy m.in. z obsługi incydentów i zgłoszeń
- Przyjazną, koleżeńską atmosferę
- Możliwość realizacji praktyk w trybie hybrydowym
- Doświadczenie zawodowe w sektorze państwowym
Wymogi formalne
- Skierowanie z uczelni na praktykę
- Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków
Możliwość aplikacji na praktykę
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: praktyki.pfron@pfron.org.pl z tytułem: „Praktyka studencka IT”,
- za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z tytułem: „Praktyka studencka IT”, na adres Biura PFRON: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa,
- bezpośrednio do kancelarii Biura PFRON od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 w zamkniętej kopercie z tytułem: „Praktyka studencka IT”.
Dane kontaktowe
Informacje merytoryczne dotyczące przebiegu praktyk:
- numer telefonu - 22 50 55 798
- adres e-mail - ekocielnik@pfron.org.pl
Informacje dotyczące dokumentacji:
- numer telefonu - 22 50 55 664
- adres e-mail - praktyki.pfron@pfron.org.pl