informacje o cookies!
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Infolinia iPFRON+
Tel: Infolinia iPFRON+ działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod bezpłatnym numerem telefonu 800 007 140. Można również przesłać pytania na adres skrzynki pocztowej: ipfronplus_infolinia@pfron.org.pl
Centra Informacyjno-Doradcze dla Osób z Niepełnosprawnością (CIDON)
Tel: Masz pytanie dotyczące wsparcia? Numery telefonów na: cidon.pfron.org.pl
Infolinia PFRON - 22 581 84 10
Tel: dostępny w dni powszednie w godzinach 9.00-15.00 - obsługa dofinansowań i refundacji, wpłaty obowiązkowe, wsparcie osób z niepełnosprawnościami, informacje nt. dostępności
Infolinia SOW - 800 889 777
Tel: dostępny w dni powszednie w godzinach 9.00-17.00, połączenie bezpłatne
Zakres informacji udzielanych przez konsultantów Infolinii
Tel: Przejdź do zakładki 'Kontakt'
Zapytanie ofertowe na szkolenie "Trudny klient w postępowaniu skargowym" (docx 85 KB)
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (docx 79 KB)
Załącznik nr 2 - Projekt umowy na szkolenie (docx 80 KB)
Załącznik nr 3 - Formularz Ofertowy (docx 25 KB)
Załącznik nr 4 - Umowa Powierzenia (docx 43 KB)
Załącznik nr 2 do umowy przetwarzania - Ankieta o przetwarzaniu danych osobowych (xlsx 22 KB)
Załącznik nr 5 - Dostepność dokumentów cyfrowych (pdf 1 MB)