informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

 Witamy w BIP PFRON

Polityka Jakości

W celu umożliwienia Osobom Niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dąży do zapewnienia wysokiej jakości realizacji zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji. 

Celem nadrzędnym jest służenie pomocą i budowanie zaufania obywateli do Funduszu jako nowoczesnej instytucji publicznej.
Celowi temu służą rzetelne, przejrzyste i profesjonalne działania zgodne z przepisami prawa, oczekiwaniami i wymaganiami klientów, przyjętymi strategiami i zasadami racjonalnego wydatkowania środków publicznych.

Podnoszenie poziomu świadczonych usług  następuje  poprzez  wypracowanie standardów działania  oraz wyznaczanie  i osiąganie  ustalanych cyklicznie celów  strategicznych i operacyjnych, w tym:

  1. Wprowadzenie podejścia procesowego ukierunkowanego na klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
  2. Poprawę komunikacji z klientem zewnętrznym a także poprawę dostępności informacji dla klienta zewnętrznego.
  3. Zapewnienie odpowiedniego poziomu informatyzacji, w szczególności  służącego poprawie e-usług.
  4. Wzmacnianie kompetencji, efektywności pracy i poziomu satysfakcji Pracowników PFRON.
  5. Utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.

Jako osoba odpowiedzialna za Politykę Jakości Funduszu zobowiązuję się do utrzymywania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.


/-/ Dorota Habich
p.o. Prezesa Zarządu
07.12.2017 r.