Witamy w BIP PFRON
Polityka Jakości
W celu umożliwienia Osobom Niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dąży do zapewnienia wysokiej jakości realizacji zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji.
Celem nadrzędnym jest służenie pomocą i budowanie zaufania obywateli do Funduszu jako nowoczesnej instytucji publicznej.
Celowi temu służą rzetelne, przejrzyste i profesjonalne działania zgodne z przepisami prawa, oczekiwaniami i wymaganiami klientów, przyjętymi strategiami i zasadami racjonalnego wydatkowania środków publicznych.
Podnoszenie poziomu świadczonych usług następuje poprzez wypracowanie standardów działania oraz wyznaczanie i osiąganie ustalanych cyklicznie celów strategicznych i operacyjnych, w tym:
- Wprowadzenie podejścia procesowego ukierunkowanego na klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Poprawę komunikacji z klientem zewnętrznym a także poprawę dostępności informacji dla klienta zewnętrznego.
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu informatyzacji, w szczególności służącego poprawie e-usług.
- Wzmacnianie kompetencji, efektywności pracy i poziomu satysfakcji Pracowników PFRON.
- Utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Jako osoba odpowiedzialna za Politykę Jakości Funduszu zobowiązuję się do utrzymywania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
/-/ Dorota Habich
p.o. Prezesa Zarządu
07.12.2017 r.