Informacja o kosztach kampanii „Nieobecni nie maja głosu” będącej częścią zadania publicznego pn.: „Kampanie informacyjne: Wybory samorządowe bez barier oraz Karta parkingowa”
W odpowiedzi na wniosek złożony drogą mailową w dniu 17.06.2015 r. Wydział Realizacji Programów PFRON informuje, iż całkowity koszt kampanii informacyjnej „Nieobecni nie mają głosu”, będącej częścią zadania publicznego pn. „Kampanie informacyjne: Wybory samorządowe bez barier oraz Karta parkingowa” realizowanego w ramach zlecenia realizacji zadań (w formie powierzenia) na podstawie art. 36 ustawy o rehabilitacji ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej ispołecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji z siedzibą w Warszawie, został zaplanowany w budżecie projektu na poziomie 978050,00 zł, w tym m.in. koszt:
- produkcji spotu telewizyjnego - 149000,00 zł,
- produkcji spotów radiowych - 4500,00 zł,
- przygotowania i produkcji materiałów prasowych - 20000,00 zł,
- kampanii telewizyjnej (emisji w mediach) - 539300,00 zł,
- kampanii w Internecie - 123000,00 zł.
Data wpływu wniosku: 17.06.2015
Data odpowiedzi: 25.06.2015